Tuesday, September 18, 2012

Benih baru Lagi

Alhamdulillah,

Penantian penuh kesabaran,tadi pagi pak cik posmen telah hantar barang yang di nanti2kan selama ini di office...benih dari blogger kebunbahagiabersama telah sampai. Alhamdulillah,terima kasih banyak-banyak pada diana (tuan empunya blog di atas kesudian menjual benih-benih yang ada sesetengah tu susah nak dapat di malaysia. ) Sharing is caring,semoga Allah merahmati usaha beliau. Amiin.

Kepada sesiapa yang nak beli benih,boleh la soping di blog beliau...ada banyak benih -benih yang menarik di jual bersama dengan tips menanam sekali.  :)


banyakknye benih,orang cakap kalo tamak selalu rugi......alah,kalo beli benih nak rugi apenye....sudah semestilah akan merasai hasil dari tanaman sendiri ye tak???...berlipat kali ganda lagi. :)



2 comments:

  1. Mana beli benih tersebut???

    ReplyDelete
    Replies
    1. en.anon boleh beli benih2 tu dari blog: Kebun Bahagia Bersama atau dari blog tanam sendiri. mereka jual banyak benih2 yang bernas.

      Delete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)