Saturday, September 22, 2012

Berkenaan Baja

Assalamualaikum,

bersambung cerita pasal baja yang saya guna....saya nak kongsikan baja yang saya pakai untuk pokok2 sayur dan baja untuk pokok berbunga saya. Di rumah saya ada 4 jenis baja yang saya pakai.

1. Baja kompos
2.Baja Chicken Poop (utk pokok bunga dan pokok sayur)
3.Baja foliar cecair (untuk pokok bunga )
4.Baja zeolite (baja gunung berapi)


Di bawah ni gambar baja foliar yang dan baja gubung berapi yang di pakai. Untuk baja kompos dan chicken poop saya tak letak sebab semua orang tahu baja tu.....hehe.

Itu sahaja yang saya nak kongsikan tentang baja yang saya pakai. Semoga kita mendapat manfaat bersama. :)




No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)