Friday, December 21, 2012

Off Topic: Ariani Sales.

Assalamualaikum,

hari ni saya nak lari sikit dari cerita pasal kebun. Tadi tghari mamber office ajak pergi ariani. Saya tak pernah pergi ariani,jadi ini la peluang saya nak tengok dengan lebih dekat kedai ariani. Kata kawan saya ada sales,kami pun pergi la bertiga dekat shah alam seksyen 7. Itu yang paling dekat dengan office. Sesampai di sana,saya hanya berdiri di luar....tak sanggup nak masuk sebab.......



aik...kenapa saya ambil gambar orang ni?



suka hati je saya mengambil gambar orang....niat di hati nak ambil gambar kedai...orang lalu lalang pula. ramai sangat pun.....







kesudahannya,dua kawan saya masuk dan membeli dan saya hanya berada di luar menunggu. Tak lama lepas tu masuk dalam kereta dan menunggu lagi kawan2 saya habis membeli. Saya tak beli apa-apa sebab tak sanggup dengan keadaan sesak macam tu. 



5 comments:

  1. heehhe ibu qis..kalau mcm ni gaya nyer..sy tak rasa terkilan lah..sebab ramai officemate sy ckp rugi sy membeli minggu lepas..sebab sekarang tgh sale harga turun sangat2...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...saya tak pernah beli jadi tak tahu macam mana keadaan masa ariani sales. Mamber mak yong saya ni sibuk duk hantar e-mail time opis hour ajak teman. Sy ingat biasa2 je.....alik2 bila pergi...mak aiiii ramainye. Saya duduk luar mmg tak masuk,yang kawan mak yong saya sanggup meredah lauran manusia semata2 nak beli 2 helai tudung....huhuh. Nasib la mamber sorang lagi masuk dalam teman mamber mak yong membeli. Saya masuk dalam kereta jaga parking takut2 ada orang nak keluar sebab block kereta orang. haha....nasib baik nadia tak beli time sales......kalo beli mmg menangis nak soping.

      Delete
  2. Salam ibuqis...
    awak sehat..lama tak dtg umah awak nie...qis aper cite hehehe...
    kalau saya jd awak pun mmg tak berselera nak berasak2 nak tgk tudung tu..mmg tak selesa...
    anyway awak pakai tudung stlye yg ready make cam depa nie jgk ker...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam ummuaidan,

      saya sihat....qis lagi la sihat. hehe......Alhamdulillah awak sekeluarga selamat kan. Syukur sangat. :)

      Saya hanya pakai tudung ready make macam ni dan bawal je. itu pun beli yang kat pasar malam. kurang obses membeli tudung2 mahal ni.

      Delete
  3. Salam Ibu Qis,

    Mak Aji pernah masuk beberapa kali kat situ, cuma sekali dua aje beli sebab harganya mak ai, kalau arwah bapa dulu sebut, mahal macam bedil (senapang - sebab satunya mahal, pun sebab susah dapat permitnya, he he)! Hanya mampu beli bila sale aja. Pun ada banyak alternatif lain yg harganya lebih berpatutan.

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)