Friday, December 14, 2012

amukan bendi emas tak terjaga

hehe..tajuk tak agak2....layan je gambar ya.








9 comments:

  1. Memang best tajuk tu ibu qistina.hehe..banyak bendi tu..boley buat kari.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa macam dah jenuh makan bendi......tp sayang pulak tak makan. busuk gitu je. :)

      Delete
  2. Replies
    1. heheh....lauk tak putus2. Alhamdulillah.

      Delete
  3. petik petik..nnt pokok takmo berbuah banyak da..itu kata en is

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya petik dah,bila nadia cakap saya teringat ape yang en.is cakap. Kalo tak petik nanti pokok tak mo berbuah. :)

      Delete
  4. lynn dah cabut sumer pokok bendi, dah tua & buahnya tak cantik mcm dulu lagi..tgh fikir2 nak ganti pokok apa tepi pagar tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya punya bendi pun macam lyn jugak banyak yang dah tak produktif...nk kene semai yang baru. Macam bendi emas ni,sekali dia berbuah memang banyak sampai tak terlarat nak makan.

      Delete
  5. amukan bendi.....tak sangka bendi pun boleh mengamuk heh heh

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)