Thursday, November 07, 2013

Wordless Thursday




12 comments:

  1. cantiknya baru bawak balik umah ker ngan plastik2 lg nampak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,org malas nk semai. Pakai beli je yg terus berbunga. Keke.....

      Delete
  2. Replies
    1. Kan,cantik beli yg dh siap berbunga lg....hehe

      Delete
  3. Wah shopping yer..cantik2 bunga nya...sy semai tak menjadi2.. Kadang rasa geram nak g beli yg dh besar mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadia,kalo pokok bunga ni saya x rapat Sgt beli yg siap bunga sbb tau x leh makan.....jd kerajinan menyemai tu kurang la sikit nak banding pokok yg boleh makan. Hehe......

      Delete
  4. wow cantiknya.
    gambar no.1 tu pernah blog tanam sendiri edarkan benihnya kan, dah lupa nama bunga ni..semuanya cantik berwarna warni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan cosmos ke kak? Ada ya en.is edar.? Saya tak perasan kut. :) suka tgk warna cosmos tu. Sgt striking. :)

      Delete
    2. oh iya betul 'cosmos', en.Iskandar pernah jual benih bunga ni..bercampur kuning merah.

      Delete
  5. wah cerianya...so colorful..cantik, cantik

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)