Monday, October 22, 2012

Timun mini ke-2 dari pokok yang sihat.

Assalamualikum,

Hari ni nak cerita sikit pasal timun mini yang bakal saya harvest dalam masa terdekat ni..Insyallah hari rabu ni saya harvest since hari rabu saya dan geng partition di office saya masing2 nak bawak bekal. Saya volunteer nak buat sambal udang petai dan mamber saya ayu nak bawa masak lemak gulai ikan masin letak nenas....mesti sedap punya lah.

Jadinye,planning saya nak bawa timun mini yang saya beli benihnye dari blog en.is tanamsendiri....Hari tu saya ada buat entry pasal pokok timun saya kaler kuning di sebabkan kesilapan saya sendiri...saya admit dan sekarang saya sedang cuba untuk membetulkan segala kesilapan yang ada. Semoga Allah permudahkan segala2nya.

Ini adalah timun mini yang bakal di harvest rabu ni dari pokok yang sihat. Itu sahaja update untuk harini memandangkan saya pun x sihat demam Dan selsema berjangkit dr Mr.papa.






ps: *jam sekarang sudah pukul 1.11PM di office,hari ni bukak blog tak boleh,saya ingat blog ada problem la tadi...rupanya blog dah kene BLOCK oleh office...Ya Allah,stressnye rasa. Rasa macam nk pangsan geram!!!!....ikut hati rasa nk sound je orang IT.....BLOCK la banyak2...saya suka la....sentaphatimaknak!!!.

Ish3....(bebel sorang2 diri sambil stress)









8 comments:

  1. Best dpt makan timun tanam sendiri

    ReplyDelete
  2. teruja tgk timun ni...mcm mnr lah nnt rupa timun sy...
    get well soon..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah,mesti timun nadia lagi cantik dan sihat. Alhamdulillah,dah sihat lepas tak kene block...keke.

      Delete
  3. ha ha..ni dah byk sgt aktiviti internet kat opis nih.. dulu2 lynn pun block gak staff2 yg suka merenung komputer..(dah sah2 bukan buat keje ofis), especially facebook. Tapi blog lain2 masih kasi can lagi..paling menyampah bila org suka tangkap gambar curi lepas tu tag pulak..sbb tu ler my facebook kurengg aktif. Tak per.. bila stress kita nengok gambar kebun kiter..(org lain takder..kan, kan)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak pe,FB saya tak heran mana....blogger yang saya heran sikit kene block. Padahal bukan nk chatting pun,apetah lagi nak tagged. :)

      Delete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)