Friday, October 19, 2012

En.Papa demam

Assalamualaikum,


Hari ini tiada entry ttg pokok,semalam saya urgent leave sbb en.papa demam. En. papa sangat manja nak minta di teman...terpaksa la ambil urgent leave semalam. Hari ini pun en.papa MC lagi sbb masih demam. Tapi ibu tak boleh nak cuti banyak sangat....jadi duduk la en.papa dengan maknye dan adik perempuan dan lil qistina. Harap cepat sihat.....

Semalam hanya sempat memasang pancang pada pokok tomato yang makin melendut dan juga nak mula kan operasi menanam yang baru. Buah bendi yang baru dan mula mengeluarkan hasil walaupun tak besar mana di sebabkan kesalahan tuan empunya yang tak pindahkan anak pokok dari bekas kecil ke bekas yang lebih besar.

Itu sahaja saya nak cerita,harini agak sibuk nak menyiapkan kerja sebab harini sharp kul 5 nk balik cepat. :)

Salam berkebun dari saya. :)

2 comments:

  1. salam isteri mithali...
    semoga en.asben awak cepat sembuh yer...hari ini sabtu blhlah jg en asben lg...take care

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee.....hujung minggu lepas saya tak jaga en.somi saya....en.somi saya yang kene jaga saya dan qis...kami sama2 demam dan selsema...berjangkit dari bigbos. :)

      Delete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)