Wednesday, February 20, 2013

Doakan semuanya berjalan lancar.

Tahun 2008 kau telah menjalani pembedahan balloon untuk buang clog pada jantung yang sumbat......pulang tadi dari hospital doktor cakap ada sumbat yang baru. Kali ni perlu masukkan stem.......Sedihnya hati ini bila terdengar berita perkhabaran doktor. Kala pembedahan dulu,bila doktor khabar yang sumbat di jantung berjaya di buang selepas 2 kali pembedahan di lakukan dengan tebukan di kedua2 belah peha.....Ibu menangis kesyukuran....tak sangka tangisan kesyukuran ibu itu tak lama....... Doktor masih tak beritahu berapa banyak yang sumbat.

2 minggu dari sekarang kau akan jalani pembedahan jantung yang sama tp lebih rumit sebab perlu masukkan stem.......Semoga Allah melindungi mu wahai suami ku. Ibu dan qistina sangat menyayangi mu.......Kami sayang papa sangat2.





masa nak discharge........


5 comments:

  1. harap2 berjln lancar..tp nengok muka dia cool jer..

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya selamat ya ibu qis..tabahkan hati ngan ujian nie yer...

    ReplyDelete
  3. Salam Ibu Qis,

    Harap suami sudah makin sihat. Pak Aji pun sebenarnya sudah buat by-pass jantung (open heart surgery) tahun 2000 dulu, ada 5 blockage di jantungnya! Sebab tu dia pencen awal sbb x nak stress lagi. Lepas tu life kami berubah, makan d cara hidup yg lebih sihat!

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)