Tuesday, March 26, 2013

Cari Barang Pengantin

Assalamualaikum,

Salam sejahtera buat kawan2 semua. Dah masuk hampir 2 minggu posting yang saya post dalam blog ni tak updated dalam blog kawan. Telah goole sana sini,masuk feedburner dan resyn dan ping pun tak jadi jugak. Tak tahu di masa silapnye. Tak pe la,redha sahaja jika ada kawan2 yang rajin dan sudi baca entry saya ni.....sob....sob.

Tadi time rehat saya dan yana kawan se-office merayau2 di plaza alam sentral untuk mencari barang untuk hantaran adik ipar saya. Tempat yang orang ramai suka tuju adalah di romantika yang terletak di tingkat paling atas sekali. Dulu kawasan atas ni glamour sebab kan ada tempat seri pentas 2 banyak rancangan tibi buat rakaman dan antaranya pi mai pi mai tang tu. (nostalgianya cerita tu)..... Kedai romantika ni adalah kedai yang banyak jual barang2 untuk peminat2 vintage / english style dari segi harga sangat lah murah. Kalo pergi ke lovely lace takkan dapat la harga2 mcm ni la kan.. Sudi2kan lah melayan gambar untuk tatapan  kawan2 semua.  :)


Bekas lilin yang boleh di gunakan untuk hiasan meja rumah atau untuk pengantin.


Antara perhiasan2 yang tergantung atas kepala...sangat cantik.


Candle holder.


pinggan mangkuk tema vintage.


Frame gambar yang di jual.



Frame gambar lagi


Pinggan perhiasan.....Tgk harga dia...murah kan? besar pinggan tu dan berat.  :)


Kotak Berjam.


Luggage ala2 orang putih punya.....feeling2 english gitew.  :)




Se rak longgokan tisu2 yang cantik dengan tema vintage


Tarik sikit......cantik kan?

Di sinari cahaya lampu nan indah.....bagaikan di kayangan....(berangan)


Snap gambar dari luar kedai.  :)



3 comments:

  1. aa betul lah tak updated mcm awk away tak update blog...
    cantik2 hiasan tu...dan harga berbaloi..suka jugak hiasan mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan,itu la.....pelik bin ajaib rasa. Cantikkan,harga sangat murah dan berkali2 ganda dari lovely lace / memory lane. :)

      Delete
  2. Salam Ibu Qis,

    Mak Aji pun suka ke Romantika sbb harganya yg murah berbanding Lovely Lace dan KK Decomart. Barang lebih kurang je. Cuma satulah jangan beli, jam dinding, dah berapa biji kat rumah ni kejap aja tahannya, pastu tu kong terus, walau dah tukar bateri!

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)