Tuesday, April 02, 2013

Masalah post dalam blog


Sedah berminggu2 saya mengalamai masalah posting yang saya post dalam blogger tidak updated dalam blog. Dah berbagai cara di lakukan namun keadaan seperti menghampakan. Dah buntu untuk selesaikan masalah ini...adalah perlu untuk saya tutup terus atau delete sahaja blog ini.

9 comments:

  1. sy ada jugak tanya2 org..tapi tak dpt jawapan lagi

    ReplyDelete
  2. teruskan google cari solution..sy pernah kena jgk tp cuma sejam jer..nasib baik..jgnlah tutup..ade solution tuh..mungkin sbb awak tukar templates kot...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hahaha...alhamdulillah. Lepas berhempas pulas google sana sini. Tak tau di mana silapnye. hehe...terima kasih banyak2 ya awak. Jazakumullah. :)

      Delete
  4. Salam Ibu qis,

    Dah keluar dah!! Sian ya, bila ditimpa masalah ni! Mahu naik miong dibuatnya! Alhamdulillah dah oklah kut!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam mak aji,

      hehehe....syukur sangat2 sebab masalah dah berjaya di atasi selepas hampir sebulan terasa tersisir di blog sendiri. hehe.....

      Delete
  5. yeay! sudah berjaya..alhamdulillah...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay Alhamdulillah.....Terima kasih banyak2 nadia,kalo tak sebab entry awak dan kawan2 yang sudi membantu tak berjaya la saya menyelesaikan masalah ni. hehe...Terima kasih banyak2. Syukran jazilan nadia. :)

      Delete

Terima kasih daun keladi di atas komen2 sahabat semua,Insyallah saya akan cuba balas komen2 sahabat (jangan marah atau bersedih jika lewat mambalas). Sayang anda semua. Dan arigato gozaimas. :)